• شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۹
  • السبت، 15 رجب 1442
  • Saturday, 27 February 2021

تبلیغ در فضای مجازی

یکی از بسترهای کارآمد و همواره فعال در عرصه تبلیغ، استفاده از گستره شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی برای ابلاغ پیام دین و معارف الهی است که واحد فرهنگی و تبلیغ موسسه آموزشی پژوهشی مذاهب اسلامی در حال انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های تدارک دیده‌شده در این زمینه و به‌خصوص در شرایط فراگیری کرونا می‌باشد. تداوم تبلیغ، تحت پوشش قرار دادن طیف گسترده‌ای از مخاطبان با گرایش‌ها و مذاهب مختلف در مقاطع سنی گوناگون، از دستاوردهای مبارک این بخش از تبلیغ است که با استفاده از بستر فضای مجازی در حال انجام است.